Po roku prináša TIPOS novinky v Národnej bločkovej lotérii

Za dvanásť mesiacov zaznamenala Národná bločková lotéria 85 439 944 registrovaných pokladničných bločkov. Od októbra bude mať NBL každý mesiac 408 výhercov, oproti dnešným 29. Mesačný žrebovací cyklus sa mení na týždenný.

Za dvanásť mesiacov zaznamenala Národná bločková lotéria 85 439 944 registrovaných pokladničných bločkov. Od októbra bude mať NBL každý mesiac 408 výhercov, oproti dnešným 29. Mesačný žrebovací cyklus sa mení na týždenný.

TIPOS zároveň zavádza do NBL princíp generovaného jackpotu, kedy o výške hlavnej týždennej výhry rozhodne počet zaregistrovaných pokladničných bločkov. „Zmeny, ktoré zavádzame, vychádzajú z našich skúseností ako aj z výsledkov prieskumu. Lotéria bude teraz oveľa dynamickejšia, zábavnejšia a otvorenejšia. Prinesie viac výhier a bude denne prítomná v médiách“, povedal generálny riaditeľ TIPOS, národná lotériová spoločnosť a.s., Ladislav Kriška.

SkryťVypnúť reklamu

V rámci zmien, od októbra nahradí doterajšie hry Prvá, Druhá a Tretia šanca, novými hrami - Žrebovanie NBL a Televízna šanca.

Žrebovanie NBL - systém registrácie bločkov sa nemení, ale žrebovanie bude prebiehať každý týždeň. Každé žrebovanie bude mať jedného hlavného víťaza, ktorý získa predpokladanú sumu 10 000,-€ a sto ďalších víťazov, ktorí získajú po 100,-€. Hodnotu hlavnej výhry však nakoniec vždy určí počet registrovaných pokladničných bločkov v danom týždni. Môže byť teda vyššia, ale aj nižšia ako 10 000 €.

Televízna šanca - účastníci tejto hry budú žrebovaní každých 28 dní. Postupne, po dvadsiatich, sa zúčastnia nakrúcania TV Šance, ktorá bude vysielaná každý pracovný deň v mesiaci. Každý týždeň vyhrá jeden z účastníkov hry výhru 3 000 €. Všetci ostatní sa budú môcť zúčastniť hry o ceny od iných partnerov, pričom minimálne 40 z nich každý mesiac vyhrá aj ceny od iných partnerov. „Za najvýznamnejšiu zmenu určite považujeme zvýšenie počtu výhercov z 29 na 408 a tiež princíp generovaného jackpotu, ktorý priamo vťahuje hráčov NBL do tvorby hodnoty jackpotu. Ten bude online vyobrazený v aktuálnej hodnote na web stránke NBL. Dôležitá je aj zmena, ktorú prináša Televízna šanca, kde sa nám podarilo vyrokovať pozíciu, kedy bude NBL denne prítomná na televíznych obrazovkách“, povedal Ladislav Kriška a dodal, že zavádzané zmeny si nevyžadujú žiadne zvýšenie nákladov TIPOS-u v porovnaní s uplynulými 12-timi mesiacmi. „Naše náklady na výšku hlavnej výhry v Žrebovaní NBL môžu zvýšiť, alebo znížiť iba samotní hráči tým, koľko bločkov v danom týždni zaregistrujú. Tento živý princíp, ktorý sa stane súčasťou Národnej bločkovej lotérie, jej dáva podobu skutočnej lotérie, ktorá ale zároveň zostáva z definície veci nekomerčná“, povedal na záver Ladislav Kriška.

SkryťVypnúť reklamu

Autor: Rastislav Čepe, hovorca

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Zvolen

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Šéf nemocníc v Šaci Sabol: Nemôžeme byť spokojní s počtom roboti
  2. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  6. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  7. Štartuje prvý ročník Fjällräven Campfire Česko a Slovensko
  8. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 78 744
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 20 399
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 10 112
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 444
  5. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 6 974
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 5 222
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 5 205
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 4 289
  1. Rudolfa Vallová: Prečo nám dnešok pripomína čas II. svetovej vojny?
  2. Vladimír Bojničan: Prečo je “Desatoro” morálne neakceptovateľné v dnešnej modernej spoločnosti
  3. Radko Mačuha: Fico vymenil Troškovú za Bombica.
  4. Ján Škerko: Prečo vláda nezvládla slintačku a krívačku? Lebo sama je ňou postihnutá
  5. Teodor Dlužanský: Vážení zamestnanci okrem verejného sektora – štát ďakuje!
  6. Juraj Tušš: Intelektuáli, blogeri, na slovíčko prosím – Zmysluplné využitie umelej inteligencie "ChatGPT" v dnešnej dobe.
  7. Matúš Radusovsky: Ohrozenia včiel a ako im môžeme pomôcť
  8. Štefan Šturdzík: Čurillovci.
  1. Rado Surovka: Raši dostal padáka 80 637
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 561
  3. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 51 467
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 204
  5. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 15 357
  6. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 11 957
  7. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 10 673
  8. Martina Paulenová: Dozvedeli sme sa zlú správu 10 072
  1. Radko Mačuha: Fico vymenil Troškovú za Bombica.
  2. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  3. Věra Tepličková: Býky za vlasť padajú, gule nám tu chýbajú
  4. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  5. Tupou Ceruzou: Businessman
  6. Marcel Rebro: Rusi bombardujú energetickú infraštruktúru, Slováci elektrifikujú ukrajinské zákopy
  7. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  8. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z SME | MY Zvolen - aktuálne správy

Hliadky si posvietili na vodičov v okolí Zvolena.


Veľkonočné sviatky sa nezadržateľne blížia a s nimi aj túžba po typických pokrmoch cez sladkého baránka, koláčiky, až po slané pochutiny.


Radosť Zvolena po výhre vo štvrtom semifinálovom zápase.

Tréner Košíc zložil Zvolenu poklonu.


3
ilustračné foto

Futbalový servis od IV. ligy po I. triedu.


  1. Rudolfa Vallová: Prečo nám dnešok pripomína čas II. svetovej vojny?
  2. Vladimír Bojničan: Prečo je “Desatoro” morálne neakceptovateľné v dnešnej modernej spoločnosti
  3. Radko Mačuha: Fico vymenil Troškovú za Bombica.
  4. Ján Škerko: Prečo vláda nezvládla slintačku a krívačku? Lebo sama je ňou postihnutá
  5. Teodor Dlužanský: Vážení zamestnanci okrem verejného sektora – štát ďakuje!
  6. Juraj Tušš: Intelektuáli, blogeri, na slovíčko prosím – Zmysluplné využitie umelej inteligencie "ChatGPT" v dnešnej dobe.
  7. Matúš Radusovsky: Ohrozenia včiel a ako im môžeme pomôcť
  8. Štefan Šturdzík: Čurillovci.
  1. Rado Surovka: Raši dostal padáka 80 637
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 561
  3. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 51 467
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 204
  5. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 15 357
  6. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 11 957
  7. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 10 673
  8. Martina Paulenová: Dozvedeli sme sa zlú správu 10 072
  1. Radko Mačuha: Fico vymenil Troškovú za Bombica.
  2. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  3. Věra Tepličková: Býky za vlasť padajú, gule nám tu chýbajú
  4. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  5. Tupou Ceruzou: Businessman
  6. Marcel Rebro: Rusi bombardujú energetickú infraštruktúru, Slováci elektrifikujú ukrajinské zákopy
  7. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  8. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu