Jednou z podmienok bolo prevádzkovanie linky počas dvanástich mesiacov v pracovných dňoch minimálne päťkrát týždenne.
SLIAČ. Do uzávierky súťaže totiž neprišla ani jedna ponuka.
"Aj keď záujemcovia boli spočiatku traja, nakoniec ponuku nedoručil ani jeden," povedal TASR obchodný riaditeľ letiska Milan Ligoš.
Medzi tých, ktorí sa zaujímali o pravidelné lety zo Sliača do Prahy a Viedne patrili letecké spoločnosti z Poľska a Maďarska a súťažné podmienky si prevzala aj jedna slovenská spoločnosť.
Jednou z podmienok bolo prevádzkovanie linky počas dvanástich mesiacov v pracovných dňoch minimálne päťkrát týždenne. Letecký prepravca mal pritom zabezpečiť priame pokračovanie do požadovaných cieľových destinácií a s vhodným typom lietadla pre regionálnu dopravu.
Podľa Ligoša súťaž sa už pravdepodobne nebude opakovať a letisko si nájde prepravcu tak, že priamo osloví niektoré vybrané spoločnosti.
Letisko vybavilo toto leto 83 charterových letov do dovolenkových destinácii v Turecku a Bulharsku.
Prepravilo 23.112 turistov, čo bolo asi o 8000 viac ako vlani. "Začiatkom budúceho roku máme prvý raz v pláne odbaviť aj niekoľko zimných chartrov, pre zahraničných záujemcov o lyžovačku v našich horách," dodal zástupca letiska.
Letisko má od septembra nové vedenie, keď bývalého riaditeľa Ľubomíra Krupára vystriedal Marián Bubelíny. Čoraz častejšie sa hovorí aj o tom, že letisko prejde spod ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja pod Banskobystrický samosprávny kraj (BBSK).