Stáť zostali kombajny aj v okrese Krupina

Z polí vzali vyše dvetisícdvesto ton pšenice.

KRUPINA. V okrese Krupina stihli vziať z polí väčšie percentá pšenice aj repky, no na množstvá je toho menej. Kým Regionálny úrad Slovenskej poľnohospodárskej a potravinárskej komory v Krupine mapuje len jeden okres, úrad vo Zvolene päť. Znamená to aj väčšie pestovateľské plochy a väčšie výnosy.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Zožalo sa 12,83 percent pšenice. Z 3677 hektárov je to 471 hektárov, na hmotnosť to predstavuje 2261 ton,“ povedal v piatok riaditeľ regionálneho úradu v Krupine Dušan Mozola.

Jačmeňa zožali 43,6 percent, repky 21,46 percent. Údaje sú z minulého pondelka (25. júla), no keďže odvtedy veľa príležitostí na žatvu poľnohospodári nemali, čísla sa zrejme príliš nezmenili.

SkryťVypnúť reklamu

Štatistika však nie je kompletná, nie je v nej zahrnutá žatva Poľnohospodárskeho družstva v Hontianskych Moravciach. „Je to jeden z našich najväčších pestovateľov obilnín a olejnín, bez ich údajov je štatistika dosť skreslená. Údaje od nich budeme mať až tento týždeň,“ dodal Mozola.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Zvolen

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 647
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 366
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 4 550
  4. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 173
  5. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 602
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 219
  7. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 181
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 1 882
  1. Ján Karas: Keď sa kloníme nízko: Mlčanie, ktoré súhlasí so zradou vlastného vedomia
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Vladimír Čuchran: Správanie sa pri nákupoch. Až sa nabudúce v obchode zahľadíte na "krtkovanie" v potravinách. Možno návod, chvíľa na zamyslenie. Dôchodca v obchode.
  4. Martin Turčan: Krajina padajúceho mosta, kde skapal pes
  5. Štefan Šturdzík: Hranol,semafor a F1.
  6. Marek Tocimák: Chytrá Láska
  7. Viktor Pamula: Postavme radšej sochy generálom Viestovi a Golianovi
  8. Anna Miľanová: "Chaos je tímová práca", čítala som v časopise Kamarát...
  1. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 29 009
  2. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 114
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 10 107
  4. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 223
  5. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 750
  6. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 6 922
  7. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky 6 750
  8. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 6 607
  1. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  2. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  3. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  4. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  5. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  6. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  7. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
  8. Tupou Ceruzou: Pandemická
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Ján Karas: Keď sa kloníme nízko: Mlčanie, ktoré súhlasí so zradou vlastného vedomia
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Vladimír Čuchran: Správanie sa pri nákupoch. Až sa nabudúce v obchode zahľadíte na "krtkovanie" v potravinách. Možno návod, chvíľa na zamyslenie. Dôchodca v obchode.
  4. Martin Turčan: Krajina padajúceho mosta, kde skapal pes
  5. Štefan Šturdzík: Hranol,semafor a F1.
  6. Marek Tocimák: Chytrá Láska
  7. Viktor Pamula: Postavme radšej sochy generálom Viestovi a Golianovi
  8. Anna Miľanová: "Chaos je tímová práca", čítala som v časopise Kamarát...
  1. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 29 009
  2. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 114
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 10 107
  4. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 223
  5. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 750
  6. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 6 922
  7. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky 6 750
  8. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 6 607
  1. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  2. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  3. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  4. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  5. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  6. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  7. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
  8. Tupou Ceruzou: Pandemická

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu