Najvyššia slovenská hokejová súťaž, ktorá bez generálneho partnera ,,fungovala“ vyše štyri mesiace od začiatku sezóny, ponesie názov Slovnaft extraliga. Zástupcovia ropnej spoločnosti Slovnaft a marketingového partnera Pro-Hokeja spoločnosti Marketing SZĽH, s. r. o., podpísali dohodu o vzájomnej spolupráci do konca sezóny 2007/08. Slovnaft sa stal novým generálnym partnerom súťaže a hokeju poskytuje pravdepodobne jeden z najväčších balíkov sponzorských financií v histórii slovenského športu, keďže je už od začiatku sezóny aj partnerom juniorskej extraligy a v utorok podpísal so Slovenským zväzom ľadového hokeja aj trojročnú zmluvu s následnou dvojročnou opciou o generálnom partnerstve so slovenskou hokejovou reprezentáciou. Pôvodne mala finančne hokejovej extralige pomôcť spoločnosť GM Marketing, ktorej Pro-Hokej predal marketingové práva. Švajčiarska firma však nedokázala splniť očakávania a nezískala partnera pre súťaž.
Pro-Hokej následne zmluvu vypovedal a v decembri sa dohodol s Marketingom SZĽH. Spoločnosť hokejového zväzu sľúbila pri decembrovom podpise zmluvy získať pre extraligu 38 miliónov korún. ,,Aby sme však mohli naplniť sľubovanú sumu, musia do extraligy pribudnúť ďalší partneri. Slovnaft bude generálnym partnerom extraligy počas tohto a budúceho ročníka. Spolupráca by však mala pokračovať aj v ďalších sezónach. Dohodli sme sa veľmi rýchlo,“ uviedol výkonný riaditeľ Marketing SZĽH Martin Ryba.
Slovnaft podpísal novú dohodu o spolupráci aj s reprezentáciou, vďaka ktorej sa spoločnosť stala najvýznamnejším partnerom v histórii SZĽH. ,,Hokej je na Slovensku jedným z najpopulárnejších, najúspešnejších športov a my máme ambíciu podporovať tých najlepších. Národná reprezentácia je výkladnou skriňou každého športu,“ hovorí generálny riaditeľ Slovnaftu Oszkár Világi. Jeho slová dopĺňa prezident SZĽH Juraj Široký: ,,Slovnaft preukázal cit pre šport a hokej zvlášť. Doteraz bola spolupráca iba na úrovni zväzu, teraz sa presunie aj na kluby. Vážim si, že Slovnaft nevidí len reprezentáciu, ale aj extraligu a mládež. Verím, že náš marketing bude aj naďalej rovnako úspešný.“
(dv, sita)