Piatok, 22. november, 2019 | Meniny má Cecília

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Vo Zvolene dnes predstavili prvý z nových vlakových súprav (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a tiež budú stáť tieto súpravy pol alebo trištvrte roka slovenský vyrobca tam domorvil určite veci ktoré sa potom museli za pochodu opravovať ? kedže nové vlaky viac stáli ako prevážali ludí.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Presne toto iste

ma napadlo... :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Súpravy označované ako Dunihlavy

Dunihlavy majú svoje označenie podľa svojej charakteristickej vlastnosti....ZOS Vrútky sa snaží postaviť súpravy na úrovni svetových výrobcov, ale akosi sa im to nedarí. Síce dávajú prácu ľuďom z okolia Vrútok, ale v jednej diskusií som nepočul veľa dobrych slov na ZOS-ku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nebolo by od veci,

keby autor spomenul aj výrobcu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

no kto u nás opravuje vlaky? pokial viem tak Por, Beljajev a este nejake firmy z vychodu
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ŽOS Vrútky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

konečný užívatelia váhod sú nejakí ľudia z Lichtenštajnska a akýsi pán Moric s pani Moricovou....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nejaky lokalny politik z Lichtenštajnskej narodnej strany?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Súdruh Plgr.Kpt Danko

dohodil zase kšeft za miliony svojmu človeku. Vlaky vyrábajú vo Vrútkach, tak ako predtým ten zlepenec s podvozkom Bombardier, elektronika Siemens a skriňa vo Vrútkach. Celé to lepia tam. Zase polovica nebude pojazdných do pol roka. Ale vývar pre Danka a spol. už je na účte.

https://spravy.pravda.sk/ekono...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

podla mna by ovela lacnejsie vyslo kupit nove, poriadne stroje od overeneho vyrobcu ako repasovat stare sunky, navyse u ktoviekoho kto je "nasim clovekom". zaujimala by ma hrubka alobaloveho balika.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No, z článku nevyplýva, že by nešlo o nové vlaky, práve naopak...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

klasika... haraburda z vrutok... ale zas na hranolove zadarmikovlaky...uzivajte si sudruhovia... aky volic taky bananistan
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nové dieselelektrické jednotky budú jazdiť aj po elektrifikovanej trati Zvolen - Banská Bystrica...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To bolo mocných vyhlásení keď sa vtedy fotili....
https://mybystrica.sme.sk/c/30...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ďalej do Brezna

a trať Banská Bystrica - Brezno elektrifikovaná nie je
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Trat BB - Brezno - Margecany

Uvedena trat je skanzen zeleznic. Zial :-(
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V roku 2017 mi ŽSSR odpovedala - v skratke:
1. nemajú dosť elektrických jednotiek,
2. na trati premávajú aj priame osobné vlaky Brezno- Zvolen (moja poznámka - 4 denne - inak všetky ostatné - každé 2 hodiny - obsluhujú iba elektrifikovaný úsek Zvolen - BB a späť),
3. na trati prebieha návoz a zvoz dieslových rušňov a súprav na vlaky kategórie R , ktoré začínajú a končia v BB - smerom na Žilinu a Margecany (tomuto argumentu nerozumiem), 4. navýšenie elektrických rušňov je limitované počtom hnacích dráhových vozidiel, ktoré má ŽSSR k dispozícii podľa jednotlivých frakcií...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Elektrifikacia

Končí v BB
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Aký má potom tá elektrifikácia zmysel? Chodia zo Zvolena do BB a späť aspoň elektrickým rušňom ťahané nákladné vlaky?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ako ja viem

elektrické sú len rýchliky na trase BA-BB. Osobné tahá obyčajne Okuliarnik, resp sú to motorové súpravy staršieho typu , rýchliky ZV-ZA (príp. Ostrava) sú tiež d-e Okuliarniky.
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Už ste čítali?