Piatok, 22. november, 2019 | Meniny má Cecília

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Obchvat Zvolena na R2 sa dostal do patovej situácie (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nie je to veľké prekvapenie. Najlepšia alternatíva bola zmarená pre podzemné pramene čo je zamozrejme podstatný argument. Uź len neromumiem prećo sa mesto Zvolen nesnaží využiť celú situáciu a nepodmieni stavbu mestom rozvojom infraštrukúry ktorá je dôležitá. Takže napr. obchvat bude viesť mestom, bude čiastočne zapustený do zeme a dostatočne odhlučnený. Na druhej strane sa vybuduje most alebo mosty ktoré budú spájať mestské časti Sekier s centrom. Taktiež sa vybuduje vnútorný obchvat aby sa zámok opäť spojil s centrom. Mestské časti a centrum mesta sa spojí lepšou infraštrukúrou. Pokiaľ by to vśetko malo budovať mesto samo nebude to postavené nikdy alebo tak za 40 rokov. porozmýšlajte lebo tá cesta nebude stáť nikdy.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Dobrý deň.
Pokiaľ pôjde R2 cez Zvolen. Bude zapustená do zem, Odhlučnená. Kam odvedieme splodiny z takto hustej premávky? Zvolen leží na najnižšom bode Zvolenskej kotliny. Nie nadarmo má prívlastok Slovenský Londýn. Pretože hmly vznikajú najčastejšie v okolí povodia riek Slatina a Hron , v priemere dní ročne 67,jasných 48 a zamračených 119.
R2 cez Zvolen by kopírovala Slatinu. Takže všetky exhaláty a prachové častice by sa držali v najvyššej koncentrácii práve v tejto časti.
Myslí niekto z tých ktorý presadzujú tento variant na tieto dôsledky?
Pri obchvate Zvolena severným variantom by vznikol dostatočný priestor na rozptýlenie exhalátov a prachových častíc.
Osobne by som uvítal výhody ktoré by trasovanie R2 cez Zvolen mestu Zvolen prinieslo v dobudovaní infraštruktúry. Prepojenia Môťovej so Zlatým potokom. Vybudovaním cyklotrasy od Sekiera do mesta. Ale naše zdravie je mi prednejšie ako tieto výhody. Stačí koľko prachu ide z komína spoločnosti ktorá spracováva drevo.
Andrej.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Dobrý deň, tak ako som uviedol tá najlepšia alternatíva už nie je aktuálna tunel bol odmietnutý. Čo nám teda ostáva, nuž iba kompromis. Pokiaľ bude obchvat viesť severnou trasou t.z. opäť zásah do Bakovej a následne narušenie turistickej trasy medzi ZV a Sliačom. Je to poviem niečo ako keby ste chceli vyriešiť problém nedostatku vody tým že ju prestanete piť.
Z môjho pohľadu je kompromis práve v tom že mesta podmieni trasovanie ďalšímí investíciami do priľahlej infraštruktúry samozrejme za využitia najmodernejších ekologických opatrení.
Nie je to najlepšie riešenie, ale zároveň nám dáva príležitosť niečo dosiahnuť, hlavne aby sa to nerozhodli bez nás, bez infraštruktúry, bez podmienok a cez mesto.
Veď to poznáte, nakoniec si NDS presadí svoj variant a bude. Takto je tam aspoň nejaká šanca že to nemusí byť až taká katastrofa.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

vsak cez Zvolen aktualne ten tranzit ide...
takto este aj dalsich 20 rokov pojde... mozno aj 40...
gratulujem tuposlovakom... budu mat co chcu...
a tie megalomanske krizovatky co planuju... to je jedna z pricin preco nemaju nic... planuju krizovatky velkosti ako keby tam mali pristavat lietadla... a potom to je nerealizovatelne megalomanstvo... a este aj kazdy to chce mat niekde inde, len nie u seba... co najdalej, a co najvacsie... a budu mat nic... teda to co aktualne...
naozaj nechapem, ked dopravu aktualne zvlada bezna cesta s dvoma pruhmi s urovnovymi krizovaniami, ze na co tie pristaavacie drahy na rozlohe letiska??? slovaci... proste slovaci...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Slováci sú cca v 1/2 Tapakovci a egoisti

sme potomkovia gardistov a partizánov.

Na Slovensku nebola až taká nenávisť k židom ked ich exportovalinasmrť do plynu ale sebectvo mamon a egoizmus s túžbou zmocniť sa ich majetku rozumnej zmocniť sa bezpracne majetku iného pritom na svojom lipneme do nemlatom nech je to aj chajda z ceciny.

Tapakovci dristat a nič nerobiť a neobetovat.


Sme tak malá a hustá krajina že všetkým je jasné že cesty musia prekonať aj obývané územia toto nie je Sibír..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Typicka zadubenost tohto regionu ,ja byt v ulohe investora teda v tomto pripade statu ,tak tomuto regionu odoberem financie urcene na tento obchvat a dam tam kde su davno pripraveny...,takych regionov je vela co chce obchvat...,utrite labu a ako vidim budete spokojni
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Presne nech čakajú 40 rokov

nevazia si nič za dobrotu na zobrotu.

V PB zasa chceli a mnoho dosiahli že nech im stat postaví Eifelovku aj sa im podarilo a štát okrem okien platil vraj aj toaletný papier že z diaľnicemajú žalúdočné problémy.

No pekne zdvihli ceny pôdy ktoré nikdy nemala.

Záplevelena pôda okolo železničnej trate sa vykupuje za 20 aj viac evri. Pritom predtým na polnohosp. účely nemala skoro žiadnu cenu.

PB nakoniec súhlasili oplatilo sa dnes ani nevnímajú že kúsok dial ice majú nad hlavami.
Zvolenskemu Bermudskemu trojuholniku prajem nech im štát nepostaví najblizsich 40 rokov ani meter dialnice a cesty.

Nech si TAPAKOVCI gazduju na svojom a po svojom.

Peniaze presunúť na Oravu alebo JUH o ktorý vlády 29 rokov ani nezakopli som slovak no čo je pravda je pravda.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

OK, ak ho nechcete vo Zvolene

postavme obchvat niekde inde, miest sa nájde na stovky...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

tiez si myslim, z v mnohych lokalitach by to tak bolo presne tak isto - staci rozsirit a upravit existujucu cestu I. triedy a hotovo...
rozsirit miestami na 2 plus 2 pruhy, upravit krizovatky, najma odbocovacie a zaradovacie pruhy, a je to vybavene, a netreba stavat ziadne letiskove pristavacie drahy za mestom na rozlohe niekolkych kilometrov stvorcovych...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vo Zvolene obchvat veľmi chcú, nechcú ho Sliacania (čo ja viem, tak väčšine je to vlastne jedno, ale počuť je hlasnu menšinu)
Miest sa nájdu inde stovky, popritom ďalšie stovky odporcov....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Každé ráno a teraz aj poobedie pri ceste domov preklínam zaprdený Sliač. Každemu jeho obyvateľovi by som doprial také rýchle dochádzanie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Treba to riešiť cez Zvolen

R2 vybudujte po trase I/16.
Prežili to v Považskej, Čadci, Radvani atď. zvládnu to aj vo Zvolene
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Obchvat zvolena

Sa postaví v pôvodnej severnej variante so zárezom bez tunela. Vody nijako neohrozí. Hydrogeológa je preskúmaná veľmi podrobne odbornou spoločnosťou (objektívne to stalo dosť financií). Sliač nemá možnosti blokovať výstavbu. Tento obchvat nie je v prioritách NDS preto sa takto zabávajú a fakturujú. Po príchode niekoho normálneho na rezort dopravy zrušia tuto zmenu projektu aj s posúdením. Akurát nie je jasné ako je projekčne rozpracovaná varianta s ktorou súhlasí MŽP. Tej nič nebráni v ceste ... okrem neschopnosti a kšeftov pár tajtrlíkov na Sliači. Žiadna patová situácia nemusí byť.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Už ste čítali?