Utorok, 12. november, 2019 | Meniny má Svätopluk

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Premiér Sliačanov pobúril, o obchvate Zvolena podľa nich nemá dosť informácií (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

Treba zistit

komu patria pozemky pod trasou, ktoru presadzuje vlada.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

aj ja

tam mam pozemky, ale NECHCEM ich premenit na asfaltovu plochu!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ak som pozrel dobre...

najväčšie Slovenská republika, cirkev,mesto Zvolen ....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Patria cirkvy, Sliacu a Zvolenu.

Zato ale komu patria pozemky pri povodnej variante ta uz nezaujima?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To vyzera na "Povazska Bystrica reloaded": sliacania a zvolencania sa budu este par rokov vadit kadial ma ist obchvat, a vystavba bude stat. Postavi sa cesta pred Zvolenom, aj za Zvolenom, akurat obchvat bude chybat. Pritom akakolvek trasa obchvatu je leprie riesenie, ako nechat tranzitnu dopravu ist cez stred mesta...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nie celkom suhlasim s tym, ze "akakolvek trasa obchvatu je lepsie riesenie" - ak postavia obchvat, ktory kontaminuje mineralne vody na Sliaci, tak to bude pruser celoslovenskych rozmerov.

A podobny precedens uz bohuzial existuje - ked sa staval severny obchvat BB, tak jeho vystavbou doslo ku kontaminacii resp. znehodnoteniu Rudlovskeho mineralneho pramena! (volakedy pri nom stali ludia v dlhom rade, aby si nabrali mineralnej vody, dnes z neho uz takmer nikto nepije - oficialne stanovisko RUVZ sice je resp. bolo, ze "voda nie je vhodna na kazdodenne pitie", takze nie je definovana ako uplne nepitna - samozrejme, nikto radsej otvorene neprizna, ze tento pruser sposobila prave vystavba obchvatu a hlavne nie teraz, ked chcu tahat obchvat popri Sliaci)...

(To, ze mineralna voda zo Sliaca a Kovacovej je ovela vzacnejsia nez ta z Rudlovskeho medokysa asi netreba nikomu zvlast pripominat...)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nerozumiem tomu...

Ak to neznicili vojaci na sovietskej zakladni v Sliaci - hrozne vela hektolitrov pohonnych latok vsiaknutych do zeme, ako moze tie pramene ohrozit nejaka kontaminacia pri vystavbe?
Okrem toho, vsak nech sa to extra prisne kontroluje...

Ide o kontaminaciu ropnymi produktami, nejakym betonom, ... ???
Co viem, tak napriklad pri vystavbe Gabcikova (teda privodneho kanala) tvrdili, ze pouzivaju nejaky beton, co neskodi podzemnym vodam...

Nie je to skor o tom, ze Sliacania nechcu mat tu cestu (teda, dalsiu cast cesty) blizko pri sebe??
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

stat — bez diakritiky neviem, čo tým myslíte :( štát? šťať? stáť? sťať?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Asi niekto chce dobre speňažiť

pozemky a vláda mu to chce umožniť. Treba sa na to pozrieť. Ja si tiež myslím, že vláda by mala byť prvá, ktorá chráni hodnoty - prírodu, vodu, kúpele a podobne a nie ich devastuje. na to je vláda vládou aby hľadala najlepšie možnosti pre ľudí a región a nie pre SVOJICH.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A kedy malo vzniknut to zdruzenie, ktore je proti severnej trase? Vtedy, ked sa saverna trasa neplanovala?

Tie pozemky patria cirvky, Zvolenu a Sliacu. Je to cista loz, co pises a da sa to overit na katastri. Voci kazdej osobe, ktora siri tieto klmastve je podane trestne oznamenie za ohovaranie. Aj ty dostanes moznost vysvetlit pred prokuratorom, ktory pozemok vlastni zdruzenie alebo jeho clenovia.

Mimochodom, pozri si na katastri, kto vlastni pozemky pri povodnej variente a zistis, ze su to prave ti, co najviac kricia za severny variant.

Takze si si nechal dobehnut lokalnou zvoenskou pozemovou mafiou.

Este mi prosim posli tvoje plne meno a adresu do spravy aby som ta dal na prokuraturu.

Vidis ako si si pekne nakadil do papulky. A to je problem vsetkych argumetov za severny variant -logicke nezmysly a klamstva.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ovela vacsi zmysel dava trasovanie cez Zvolen, v tuneli pod Luceneckou cestou. Aj co sa dlzky trasy tyka. Staci na mieste cesty vykopat jamu, spravit cestu a zakryt to betonovymi nosnikmi. Ziadny hluk, splodiny sa mozu filtrovat, nemusi sa odhrabavat sneh ani solit...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

I ked otazne je, kolko aut jazdi v smere Detva - BB, pre ktorych by sa to trosku predlzilo. Ale predpokladam, ze smer Detva - ZH je vyuzivanejsi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Samozrejme KE - BA je omnoho dôležitejšie ako KE-BB
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pan je isto stavbar... krasne nezmysly... no nic. Tunel by bol megaturbo drahy nevraviac o dobe vystavby..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

a ešte

nehovoriac o prevádzkových nákladoch a bezpečnosti prevádzky....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Na Slovensku bohuzial ano, ale to neznamena ze druhe trasovanie bude lacne.
Kazdopadne, ide iba o hlbeny tunel, to nie je take komplikovane ako razeny tunel.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a kde by ho pan chcel hlbit ?? lebo jedine alternativy kt prichadzaju do uvahy ako tunel to nedovoluju...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ved rovno pod Luceneckou cestou, tam, kde ho planovali od pociatku.
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Už ste čítali?