Utorok, 27. október, 2020 | Meniny má SabínaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Premiér Sliačanov pobúril, o obchvate Zvolena podľa nich nemá dosť informácií (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

Treba zistit

komu patria pozemky pod trasou, ktoru presadzuje vlada.
 

aj ja

tam mam pozemky, ale NECHCEM ich premenit na asfaltovu plochu!
 

ak som pozrel dobre...

najväčšie Slovenská republika, cirkev,mesto Zvolen ....
 

 

Patria cirkvy, Sliacu a Zvolenu.

Zato ale komu patria pozemky pri povodnej variante ta uz nezaujima?
 
Hodnoť

 

To vyzera na "Povazska Bystrica reloaded": sliacania a zvolencania sa budu este par rokov vadit kadial ma ist obchvat, a vystavba bude stat. Postavi sa cesta pred Zvolenom, aj za Zvolenom, akurat obchvat bude chybat. Pritom akakolvek trasa obchvatu je leprie riesenie, ako nechat tranzitnu dopravu ist cez stred mesta...
 

 

Nie celkom suhlasim s tym, ze "akakolvek trasa obchvatu je lepsie riesenie" - ak postavia obchvat, ktory kontaminuje mineralne vody na Sliaci, tak to bude pruser celoslovenskych rozmerov.

A podobny precedens uz bohuzial existuje - ked sa staval severny obchvat BB, tak jeho vystavbou doslo ku kontaminacii resp. znehodnoteniu Rudlovskeho mineralneho pramena! (volakedy pri nom stali ludia v dlhom rade, aby si nabrali mineralnej vody, dnes z neho uz takmer nikto nepije - oficialne stanovisko RUVZ sice je resp. bolo, ze "voda nie je vhodna na kazdodenne pitie", takze nie je definovana ako uplne nepitna - samozrejme, nikto radsej otvorene neprizna, ze tento pruser sposobila prave vystavba obchvatu a hlavne nie teraz, ked chcu tahat obchvat popri Sliaci)...

(To, ze mineralna voda zo Sliaca a Kovacovej je ovela vzacnejsia nez ta z Rudlovskeho medokysa asi netreba nikomu zvlast pripominat...)
 

nerozumiem tomu...

Ak to neznicili vojaci na sovietskej zakladni v Sliaci - hrozne vela hektolitrov pohonnych latok vsiaknutych do zeme, ako moze tie pramene ohrozit nejaka kontaminacia pri vystavbe?
Okrem toho, vsak nech sa to extra prisne kontroluje...

Ide o kontaminaciu ropnymi produktami, nejakym betonom, ... ???
Co viem, tak napriklad pri vystavbe Gabcikova (teda privodneho kanala) tvrdili, ze pouzivaju nejaky beton, co neskodi podzemnym vodam...

Nie je to skor o tom, ze Sliacania nechcu mat tu cestu (teda, dalsiu cast cesty) blizko pri sebe??
 

 

stat — bez diakritiky neviem, čo tým myslíte :( štát? šťať? stáť? sťať?
 
Hodnoť

Asi niekto chce dobre speňažiť

pozemky a vláda mu to chce umožniť. Treba sa na to pozrieť. Ja si tiež myslím, že vláda by mala byť prvá, ktorá chráni hodnoty - prírodu, vodu, kúpele a podobne a nie ich devastuje. na to je vláda vládou aby hľadala najlepšie možnosti pre ľudí a región a nie pre SVOJICH.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

A kedy malo vzniknut to zdruzenie, ktore je proti severnej trase? Vtedy, ked sa saverna trasa neplanovala?

Tie pozemky patria cirvky, Zvolenu a Sliacu. Je to cista loz, co pises a da sa to overit na katastri. Voci kazdej osobe, ktora siri tieto klmastve je podane trestne oznamenie za ohovaranie. Aj ty dostanes moznost vysvetlit pred prokuratorom, ktory pozemok vlastni zdruzenie alebo jeho clenovia.

Mimochodom, pozri si na katastri, kto vlastni pozemky pri povodnej variente a zistis, ze su to prave ti, co najviac kricia za severny variant.

Takze si si nechal dobehnut lokalnou zvoenskou pozemovou mafiou.

Este mi prosim posli tvoje plne meno a adresu do spravy aby som ta dal na prokuraturu.

Vidis ako si si pekne nakadil do papulky. A to je problem vsetkych argumetov za severny variant -logicke nezmysly a klamstva.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť

 

Ovela vacsi zmysel dava trasovanie cez Zvolen, v tuneli pod Luceneckou cestou. Aj co sa dlzky trasy tyka. Staci na mieste cesty vykopat jamu, spravit cestu a zakryt to betonovymi nosnikmi. Ziadny hluk, splodiny sa mozu filtrovat, nemusi sa odhrabavat sneh ani solit...
 

 

I ked otazne je, kolko aut jazdi v smere Detva - BB, pre ktorych by sa to trosku predlzilo. Ale predpokladam, ze smer Detva - ZH je vyuzivanejsi.
 

 

Samozrejme KE - BA je omnoho dôležitejšie ako KE-BB
 

 

Pan je isto stavbar... krasne nezmysly... no nic. Tunel by bol megaturbo drahy nevraviac o dobe vystavby..
 

a ešte

nehovoriac o prevádzkových nákladoch a bezpečnosti prevádzky....
 

 

Na Slovensku bohuzial ano, ale to neznamena ze druhe trasovanie bude lacne.
Kazdopadne, ide iba o hlbeny tunel, to nie je take komplikovane ako razeny tunel.
 

 

a kde by ho pan chcel hlbit ?? lebo jedine alternativy kt prichadzaju do uvahy ako tunel to nedovoluju...
 

 

Ved rovno pod Luceneckou cestou, tam, kde ho planovali od pociatku.
 

1 2 >

Už ste čítali?