Strategické ciele spoločnosti sú postavené na zachovaní a budovaní ochrannej známky DRU prostredníctvom tradičných produktov.
ZVOLEN. Ako pomerne úspešný hodnotí vlaňajší rok vedenie najväčšieho slovenského výrobcu slaných tyčiniek, spoločnosti DRU Zvolen. Objem predaného slaného a sladkého trvanlivého pečiva poklesol v čase hospodárskej krízy len o 1,8 % a tržby boli nižšie o asi 5,8 %.
"Rok hodnotím ako pomerne úspešný, a to aj napriek hospodárskej kríze," uviedol pre TASR generálny riaditeľ spoločnosti Ján Hanzlík. Celkový hospodársky výsledok po zdanení dosiahol sumu 267.180 eur.
Výroba trvanlivého pečiva v roku 2009 tvorila takmer 2000 ton, z toho dve tretiny bol podiel slaného trvanlivého pečiva.
Trhový podiel na slovenskom trhu v tyčinkovom sortimente bol na úrovni 42 %, v segmente trubičiek 30 % a v segmente rezov 3 %. Z celkového obratu tvoril export približne 5 % a smeroval do Českej republiky.
V rámci programu inovatívnych zmien sa spoločnosť v roku 2010 zameria na doplnenie existujúceho výrobného portfólia a zviditeľnenie ochrannej známky. Súčasný tyčinkový sortiment bude obohatený o nové príchute. "Zároveň pracujeme aj na nových produktoch v rámci sortimentu trubičiek a rezov," podotkol riaditeľ.
Spoločnosť sústredila pred piatimi rokmi svoje tri pôvodné prevádzky v Galante, Lipanoch a vo Zvolene pod jednu strechu. V novom závode vo Zvolene pokračuje vo výrobe svojich osvedčených výrobkov, najmä tyčiniek a plnených trubičiek. Strategické ciele spoločnosti sú postavené na zachovaní a budovaní ochrannej známky DRU prostredníctvom tradičných produktov, ktoré sú na slovenskom trhu takmer 40 rokov.
Koncom roku 2009 spoločnosť zamestnávala 125 ľudí, čo bolo o 15 menej ako rok pred tým.