V prvom rade by sme chceli reagovať na otváracie hodiny Pošty Zvolen 7 v oblasti Sekier, ktorá bola presťahovaná. Pošta s najlepším úmyslom zachovať pôvodné otváracie hodiny, ktoré obyvateľom vyhovovali, vyšla zákazníkom v ústrety s poskytovaním služieb od 9,00 – 18,00 hod. Pošta 30.6.2006 obdržala od primátora mesta Zvolen písomnú žiadosť, kde občania sídliska Sekier a Západ-Tepličky žiadali začiatok otváracích hodín pre verejnosť na Poštách Zvolen 6 a Zvolen 7 od 8:00 hod. Žiadna požiadavka na prevádzkovanie poštových služieb v sobotu nebola podaná. Pošta v snahe vyhovieť požiadavkám zákazníkov navrhla primátorovi dve alternatívy otváracích hodín.
Článok tiež neobjektívne obviňuje poštu, že nie je ochotná označiť oznámenú zásielku inou adresou adresáta. Pre zamestnancov pošty by to však bolo porušenie § 28 ods. 3 Zákona č.507 o poštových službách, podľa ktorého „Vlastníkom vybratej poštovej zásielky a poukázanej hotovostnej platby je odosielateľ, a to až do dodania adresátovi, ak tento zákon neustanovuje inak“. Doposielať poštové zásielky na inú adresu môže pošta len v súlade s Článkom 57 Poštových podmienok na základe písomnej žiadosti adresáta. Poštové podmienky neumožňujú na oznámených zásielkach, ktoré sú na oznamovacej pošte (Zvolen 7) uložené počas odbernej lehoty nič upravovať, resp. vpisovať nové adresné údaje a zásielky doposielať na inú adresu. Zamestnanci pošty Zvolen 7 boli upozornení, aby používateľom poštových služieb vysvetlili dôvod, prečo sa nemôže uvádzať nová adresa na poštovú zásielku, ktorá je uložená na Pošte Zvolen 7.
Veríme, že aj Vaším záujmom je čitateľov objektívne a pravdivo informovať. Budeme radi, ak budete obyvateľov Zvolena informovať o našej pripravenosti zmeniť otváracie hodiny tak, aby to zákazníkom Pošty 6 a Pošty 7 vyhovovalo.
Bela Lisáková, vedúca odboru externej a internej komunikácie, Slovenská pošta