V prvej polovici októbra začnú na Mestskom úrade vo Zvolene so stavebnými úpravami prízemia. Má tu vzniknúť klientské centrum, ktoré má zefektívniť prácu samosprávy a poskytnúť komfortnejšie a komplexnejšie služby občanom. Podľa primátora Miroslava Kuseina dnes takýto štandard ponúkajú aj menšie mestá, ako je Zvolen. „Chceme, aby stránky všetko, čo potrebujú, vybavili na jednom mieste, a nechodili z poschodia na poschodie a z kancelárie do kancelárie. Klientské centrum nebude obmedzené nestránkovými dňami, otvorené bude od pondelka do piatku každý deň,“ skonštatoval primátor.
Vybudovanie centra si vyžiada približne 560-tisíc korún. Jeho súčasťou bude aj sociálne zariadenie pre imobilných. Na mieste, kde je dnes pokladňa, vznikne kancelária prvého kontaktu, miesto s pultom v štýle recepcie, kde stránka dostane všetky potrebné informácie, formuláre a rady pri ich vypísaní. Na klientské centrum bude prispôsobené celé prízemie; budú tam pracoviská, ktoré stránky najviac navštevujú. Medzi inými to bude matrika, pokladňa, evidencia obyvateľov a nehnuteľností či sociálny odbor.
(moj)