Sobota, 23. január, 2021 | Meniny má MilošKrížovkyKrížovky

Zákazníci najčastejšie reklamujú topánky

Dvojročná záruka viac chráni zákazníkov a preto ju vítajú. Doteraz zväčša nemali dobré skúsenosti s reklamáciami a pochybujú, že sa v budúcom období zlepšia.

Marta Jombíková: Zaregistrovala som, že už záručné doby na tovar neplatia len 6 mesiacov, ale dva roky. Reklamácie si zvyknem uplatniť, keď si od tovaru nechám bloček. Neodkladám si ich vždy. Najviac reklamujem topánky. Pochybujem, že obchodníci budú ochotní po dlhšom čase reklamáciu uznať, lebo neboli ochotní ani doteraz. Zoberte si napríklad Metro. Kúpila som košeľu, a keď som ju chcela vymeniť povedali mi, že rozbalený tovar nevymieňajú. Povedzte mi, ako sa dá vyskúšať košeľa, ktorá nie je rozbalená? Nakoniec som si výmenu vydobyla. Teraz, keď sa záručná doba predĺžila, určite si budem bloky odkladať, hlavne pri drahších veciach.

Skryť Vypnúť reklamu

Jaroslav Tomčík: S reklamovaným tovarom mám viaceré skúsenosti. Aj kladné, aj záporné. Stalo sa, že som pri reklamácii nepochodil, ale zažil som aj situáciu, kedy som bol milo prekvapený prístupom obchodu. Moja žiadosť bola vybavená kladne. Najčastejšie som reklamoval spotrebný tovar, šaty a obuv. S elektronikou neboli problémy. Myslím si, že pre zákazníkov je výhodná predĺžená záručná doba.

Denisa Rajčoková: Nemám skúsenosti s reklamáciami, ale privítala som predĺženie záruk. Hlavne pri lacných tovarov kúpených u Vietnamcov, ktorí nie sú ochotní brať reklamácie. Nedávajú pokladničné bloky a potom sa vyhovoria. Zvyknem tam kupovať hlavne oblečenie pre deti, lebo v iných obchodoch je strašne drahé.

Marek Čulík: Veľké skúsenosti s reklamáciami nemám. Už dávnejšie som reklamoval topánky, ale reklamáciu mi neuznali. Odôvodnili to tým, že chybu som spôsobil nesprávnym nosením. Aj teraz mám topánky, ktoré nosím pol roka a už mám na nich dieru. Asi majú obchodníci pravdu, že je to moja vina. Topánky si nezaväzujem a tým ich asi rýchlo zničím. Je dobré, že sa záručné doby predĺžili, ale neviem, či to budú akceptovať aj predajcovia.

Skryť Vypnúť reklamu

Stanislava Bartošová: Zatiaľ som nemusela reklamovať, nemala som žiadne problémy. Kamarátka teraz reklamovala tovar, ktorý bol v záručnej dobe a napriek tomu musela zaplatiť. Odpadol jej opätok. Dvojročnú záručnú dobu som privítala, lebo tovar, ktorý sa dnes predáva, je veľmi nekvalitný a do dvoch rokov sa určite rozpadne. Obchodníci, ktorí vedia, že ich tovar je nekvalitný, nech ho nepredávajú. Lebo aj keď ho človek kúpi za lacný peniaz, ale aby to nosil týždeň - dva, tak to sú vyhodené peniaze. Hovorí sa, že nie sme takí bohatí, aby sme mohli kupovať lacné veci. Lacnejšie výrobky kupujem len deťom, lebo za rok zničia aj štvoro topánok. Keby som im kúpila za 2000 korún, tak tiež nevydržia, lebo moje deti zničia všetko, či to je za 200 alebo za 2000.

Skryť Vypnúť reklamu

Viera Špániková: Nemám dobré skúsenosti s reklamáciami. Napríklad, keď reklamujete topánky, zoberú vám ich na tridsať dní. Nemáte ani topánky, ani peniaze. Keď človek nemá na nové, tak bude chodiť bosý? Bolo by treba ešte vyriešiť aj túto otázku. Privítala som, že je dlhšia záručná doba. Konečne sa k tomu niekto správne postavil. Tovar je nekvalitný a obchodníci ho predávajú za vysoké ceny. Nový zákon lepšie chráni zákazníka. Najčastejšie reklamujem topánky, ale dosť často aj odev. Napríklad blúzky sú tak zašité, že keď ich dvakrát operiete, tak sa vám rozídu pri švíku. Nedá sa to ani zašiť, ani vám neuznajú reklamáciu.

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ e-mailom

Inzercia - Tlačové správy

  1. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  3. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  9. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  1. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  4. Hygge ako životný štýl
  5. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  6. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  7. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  8. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 36 817
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 35 525
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 11 792
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 9 487
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 993
  6. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 365
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 002
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka? 6 656
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 571
  10. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 6 554
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy z SME | MY Zvolen - aktuálne správy

Peter Zuzin pred nitrianskym brankárom.

HKM Zvolen bodoval v ôsmom zápase po sebe.

10 h
ilustračné foto

V tabuľke sú zverenci trénera Bokroša stále štvrtí.

10 h
Budova generálneho riaditeľstva štátnych lesov v Banskej Bystrici.

Rada má deväť členov.

10 h
Ilustračné foto.

Dôvodom je znížiť tlak na zdravotníkov.

18 h

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

V druhom kole malo pozitívne testy 1,02 percenta testovaných. Na Borovej ulici však číslo vyskočilo na 6,45 percenta.

20 h

Prednostka neodpísala, rezort vnútra poslal len všeobecné stanovisko.

11 h

Záchranári odkazujú, nie každý s Covidom patrí do nemocnice.

22. jan

Hudečková je hlavnou odborníčkou na epidemiológiu ministerstva zdravotníctva.

21. jan

Už ste čítali?